Bezoekers

Volgers

zaterdag 12 december 2020

Dagelijkse beslommeringen.

 


Nadat ik met mijn kerstloper klaar was, helemaal verslaafd geraakt aan het mozaïek haken, ben ik weer met een nieuw project begonnen. Het is heerlijk om te doen en ik ben er zo intensief mee bezig dat ik soms zelfs vergeet te eten 😄 en dat wil wat zeggen. 

Ondertussen houden we de website van de RIVM in de gaten hoe het zit met de landen om ons heen wat het doorreizen betreft. 

Frits krijgt over 2 weken te horen wat er moet gebeuren om zijn hartje weer in het goede ritme te krijgen en zo hobbelen we door ondertussen hopend dat we ergens begin 2021 naar het zuiden kunnen.

Ik verveel me niet en Frits ook niet. Hij is druk bezig met zijn video programma en ontdekt allerlei leuke foefjes die hij in de filmpjes kan verwerken. Onze abonnees lopen steeds meer op ondanks dat er nu geen nieuwe video's verschijnen. We zijn al dicht bij de 800 leden. Leuk is dat! We hopen natuurlijk wel dat we snel weer kunnen starten met een nieuwe trip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.