Bezoekers

Volgers

maandag 31 mei 2021

Voor de reizigers onder ons

Onlangs vroeg mijn nichtje Mirjam mij of ik ook al bij de RIVM mijn vaccinaties had zien staan. Uhhhhh, geen idee ...... Ik wist niet eens dat ik er kon inloggen en dus ging ik op onderzoek uit. En ja hoor!!!!!! Ik kon het allemaal zien. Mijn naam enz. enz. en welk vaccin ik had gekregen. Ik ben natuurlijk wel geregistreerd. Daar heb ik toestemming voor gegeven. Misschien een handige tip voor de reizigers onder ons. Het is geen officieel bewijs maar toch handig om te weten. We hebben al een paar mensen heel blij kunnen maken met deze informatie en wie weet kom je er een heel eind mee onderweg naar je vakantie bestemming. Zolang we nog geen app hebben waar we het vaccinatie-paspoort in kunnen aan tonen. Het is toch iets vind ik.



Op deze pagina kun je inloggen en daarna via je DIGID code naar je persoonlijke pagina gaan en hupsakee kun je zo je vaccinatie zien en uitprinten. Veel succes en mocht je nog vragen hebben dan brand maar los!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.