Bezoekers

Volgers

zaterdag 16 oktober 2021

Interessant

 
Gisteren was ik een beetje aan het surfen over het internet en vooral blogs trokken mijn aandacht.

Er zijn zoveel leuke, mooie en interessante verhalen te lezen over wat mensen allemaal meemaken. Niet alleen maar leuke dingen maar ook verdrietige en ook hoe mensen op een bepaalde manier leven. Mensen die financieel niet veel te besteden hebben. Het zou eens goed zijn als hiervan eens meer mensen van op de hoogte waren. Ze klagen absoluut niet hoor maar ze maken er iets van met de middelen die ze hebben. Daar heb ik respect voor!

Nu heb ik alle blogs die ik de moeite waard vind om te volgen opgeslagen hier in een lijstje aan de linkerkant met als titel "Bloggers" dus lieve mensen, tast toe!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.