Bezoekers

Volgers

donderdag 28 april 2022

Gezelligheid kent geen grenzen.

Wat een gezellige dag hebben we gehad vandaag.

Het begon met ons bezoek in Steenwijk. Vloggers bezoeken vloggers.
Fred en Klaasje zijn ook vloggers en reizen met hun Franse buldog Diva in hun camper rond zoveel als mogelijk is tussen hun werkzame leven door. We zouden bij hun op de koffie gaan als we in de buurt zouden zijn en vandaag was het dan zover. 


Het leek wel of we ons al jaren kenden. 

Vanuit Steenwijk zijn we naar Colmschate gereden waar we onze kleinzoons gingen opzoeken met hun papa en mama, de kippen en konijntjes en wat was het weer gezellig.

Morgen gaan we weer wat zuidelijker. We gaan dan naar een camperplaats in Kessel waar we een broer van Lief en schoonzus zullen treffen wat vast en zeker ook weer reuze gezellig gaat worden. Maandag gaan we dan weer richting huis.

Wie wil er nu niet met pensioen????


6 opmerkingen:

  1. Zo klinkt het inderdaad wel erg leuk : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat klinkt dat allemaal weer gezellig. Je snapt dat ik voor het eerst naar het koningspaar heb gekeken omdat het in Maastricht was. Genoten. Was ontroerd tot mijn eigen verbazing hoe leuk ze deden. Beelden die vast de hele wereld zullen overgaan. Nog iets meer dan een weekje slapen en dan kom ik weer jouw kant op. O ik verlang zo naar de heuvels, de geuren, de mensen, de Geul en de Gulp. liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat je je zo heerlijk thuis voelt in het mooie Limburg :)

      Verwijderen
  3. Wie wil er nu niet met pensioen????. Een retorische vraag als je het mij vraagt. Heb nooit een hekel gehad aan mijn werk, maar toen ik 13 jaar geleden met pensioen ging, opende zich voor mij een wereld die je het beste kunt kenmerken als "(Bijna) Alles kan en weinig moet (nog)" Eigenlijk een permanent vakantiegevoel.
    Om het in goed Drents samen te vatten; "het kun een stuk minder"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens Willem.
      Ik hoor ook wel eens andere verhalen van mensen die met pensioen gaan en niet weten wat ze moeten gaan doen. Een oud collegaatje van me nu 70 en werkt nog steeds als invalster. Ik moet er niet aan denken want er gaat mij teveel tijd inzitten en dat werken dan.
      Wij zeggen ook altijd "alles mag nu en iets moet meer" Wat een luxe.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.