Vanmorgen kregen we bezoek van onze fietsen leverancier en daar waren we super blij mee.
In de camper nemen we altijd onze elektrische vouwfietsen mee van Lacros. Ideale fietsen en heel gewild onder camperaars. Goede kwaliteit, hanteerbaar en een geweldige service. Werkelijks niets op aan te merken tot gisteren.
Op deze fietsen zit een accuslot voor in het frame en nu schijnt bij deze fietsen een veel voorkomend probleem met die sloten te zijn.
Bij mijn fiets is het slot er een keertje uit gevallenen. De fiets werd keurig opgehaald thuis en gerepareerd weer afgeleverd. Nu was het slot van Lief de boosdoener. Afgelopen week meteen gebeld en gezegd dat we eventueel zaterdag in de buurt van Schijndel konden zijn. Hoeven zij volgende week niet helemaal naar Maastricht te komen om de fiets op te halen.
Dat was prima volgens degene aan de telefoon. Als we zaterdag zouden komen en er was een monteur aanwezig dan kon hij het slot meteen maken.
Onderweg dachten we, als we nu eens vrijdag langs gaan dan zal er zeker een monteur zijn dus gisteren stonden wij met onze fietsen (mijn slot zat ook weer losjes) bij hun in de zaak in Schijndel.
Een jongeman kwam ons helpen nou ja helpen ..........
Er was niets mogelijk. Er was geen slot voorradig en het kon wel 2 weken duren eer ze een nieuw slot zouden hebben.
"Maar wij gaan over 2 weken naar Zweden. Zo lang kunnen wij niet wachten." Nou dat was dan voor onze eigen verantwoordelijkheid. Punt uit.
We waren zo teleurgesteld. Moeten we dan met kapotte sloten naar Zweden? Lief werd er boos van en liet dat ook duidelijk merken. Maar wat we ook zeiden er was niets mogelijk. Uiteindelijk zou de jongeman als hij een nieuw slot had het wel opsturen zodat Lief het er maar zelf in moest zetten. 😕
We hebben hem bedankt voor zijn ideeën en zijn met de fietsen vertrokken. We hebben ze weer ingeladen in de camper en zijn weer vertrokken. Boos en teleurgesteld.
's Avonds gaf ik dan ook een slechte review op hun website. Ik was dit dit niet gewend van hun. Wat was er met hun gebeurd dat ze zo klant onvriendelijk waren geworden?
Vanmorgen ging de telefoon.
Lacros.
Waarschijnlijk zijn we een onervaren verkoper tegen het lijf gelopen gisteren. Onze fietsen worden gerepareerd. Er komen nieuwe sloten. Er zou meteen auto naar de camperplaats komen met 2 leenfietsen zodat we toch konden fietsen vandaag met schoonbroer en schoonzus.
Alles valt onder de garantie en als de fietsen klaar zijn worden ze weer in Maastricht afgeleverd.
Wat een service!! Toppie!!!!!!!
Zo kennen we Lacros weer en we hebben heerlijke fietsmiddag gehad ❤
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.