Bezoekers

Volgers

vrijdag 19 mei 2023

Zomer in de kop

Van dit prachtige zomerweer krijg ik echt de zomer in de kop. Heerlijk dan lijk ik wel een ander mens te worden.

Vandaag gaan we een klein ritje maken met de auto. Even de grens over naar de dierenwinkel daar. We moeten een grote voorraad bak hebben waar we als we in de camper zijn het voer van Puck in kunnen bewaren. De bak moet goed afsluitbaar zijn want ik ben niet zo'n fan van muizen in de camper.

Dat is het plan tenminste voor vanmiddag.

De ochtend uurtjes hebben we gebruikt om de stofdoek eens te wapperen en daarna de stofzuiger en dan bedoel ik niet de robot maar de grote stofzuiger zal ik maar zeggen.
Met in de buurt is dat geen optie.


Frits gaat stofzuigen nadat ik gestoft heb en ik ga met Puck op de balkon zitten en daar heeft ze de schelpen ontdekt die ik altijd meeneem van vakanties. Ik heb verschillende schelpen in mijn plantenbakken liggen als bodembedekker en die vindt ze ontzettend spannend.

Ze neemt er soms een grote schelp uit om mee te spelen. Dat mag maar als ik zie dat ze erop wil gaan bijten dan ruil ik met haar. Puck krijgt een botje en ik de schelp.


Die deal ziet ze wel zitten zonder mopperen 😁


2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.