Bezoekers

Volgers

vrijdag 17 juli 2020

Een spannende week voor de boeg.

Vanmorgen zag ik tussen mijn berichten dat er weer meer besmettingen van het Coronavirus zijn in Spanje en niet alleen maar in Spanje maar in meer landen.

In Catalonië zijn alweer 160.000 mensen in lockdown. Ik zie met angst en beven onze wintervakantie in het water vallen en ik denk dat ik niet de enigste ben. Ons reisdoel voor de komende winter is om Portugal te gaan verkennen. We wachten het maar af.


Voorlopig houden we ons bezig met de gezondheid van Frits. Gisteren is de brief aangekomen met de mededeling dat hij donderdagmorgen om half 8 verwacht wordt i.v.m de behandeling.
Het gaat een spannende week worden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.