Bezoekers

Volgers

woensdag 22 juli 2020

Niet zo leuk.

Niet zo leuk.

Gisteren ging de telefoon. Het ziekenhuis.
Heeee wat zou er zijn?

Daar waren we snel achter. De afspraak a.s donderdag gaat niet door!!
Wat een domper.
Je leeft er helemaal naar toe en nu mogen we zo maar een dag extra wachten. De afspraak is verzet van donderdagmorgen naar vrijdagmorgen 9 uur.

Er is een spoedgeval tussen gekomen. Niet fijn voor degene die zo ziek is en zeker ook niet leuk voor Frits. Weer een dag langer wachten en we wachten al zo lang.

Vandaag gaan we eens een klein eindje wandelen want dat thuis zitten is niet goed voor ons. Als ik de weegschaal zie dan loop ik er maar met een grote boog omheen. Ik durf er niet meer op en zodoende wilde ik een eindje lopen om te bewegen. Frits wil ook wel mee.

We maken een rondje en lopen ongeveer 3500 stappen. Een mooi begin.
Morgen nemen we nog een straatje extra.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.