Bezoekers

Volgers

vrijdag 30 oktober 2020

Beste supermarkten.


Ik kwam deze tegen op FB en vond hem echt wel geinig. 


Beste Supermarkten

🤔
Ik liep vandaag jullie winkel binnen en schrok me te pletter en voelde mij zeer gediscrimineerd
Ik zag allemaal spookjes hangen in de winkel en wat denk je ....
ze waren allemaal WIT ! 😱
Ik als Blanke Maastrichtenaar wist me geen houding te geven en dacht dat iedereen me maar raar vond en slecht en ik heb het gevoel dat alle gekleurde mensen nu denken dat alleen witte mensen eng zijn of gevaarlijk.
Ik zou graag willen dat jullie deze witte rascistische gedaantes verwijderen uit de winkels want dit kan echt niet deze tijd.
TENZIJ zwarte piet terug in de winkel komt dan hebben we een deal en mag je ze laten hangen...🤗😊🤝

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.