Bezoekers

Volgers

vrijdag 27 november 2020

Met de camper op pad ...............

 Vanmorgen was het dan zover en mochten we de camper ophalen. Helaas was het maar voor 1 dagje want we moesten naar de garage om een defect motortje te laten vervangen.

De dag begon somber wat het weer betrof maar dat veranderde al snel. De zon liet zich al weer snel zien.

Eerst naar de Fiat dealer in Geleen.

Frits las zijn krantje en ik had mijn heerlijke leesboek bij me en dat samen met kopje koffie was dus niet verkeerd.

Het duurde dan ook niet lang of ik was al heel ver weg ergens in Frankrijk. Lucinda Riley leest zo heerlijk ...............



Tegen twaalven was de reparatie weer achter de rug en reden we naar Geverik waar we vorige keer ook zijn staan om ons boterhammetje op te eten. De stalling gaat pas weer om 14 uur open dus hebben we nog tijd genoeg om hier weer even op de CP te gaan staan en onze boterham op te eten.









Het is een mooi gebied en al helemaal met het mooie weer.

Ons "ommetje" moesten we vandaag ook nog lopen dus een heerlijke wandeling gemaakt in het Kelmonderbos.




Na onze heerlijke wandeling wilden we nog even op weg naar de stalling in Gronsveld langs de Action. Ik wilde er nog graag opbergdozen halen voor in de camper maar toen we daar aankwamen was het me toch een drukte. Ongelooflijk en wat ons helemaal op viel was dat er meer Belgische nummerplaten te zien waren dan Nederlandse.
Laat ons nu denken dat je alleen de grens over mag als het echt noodzakelijk is.
Wij zijn maar niet bij de Action naar binnen gegaan want er stond rij wachtenden waar je niet goed van werd. Dat komt wel een andere keer.

Wij gingen van de week tanken en de benzine is in België stukken voordeliger dan in Nederland. Wij tanken normaal altijd in België maar nu waren we toch aan het twijfelen. Is tanken noodzakelijk!! We trokken toch de stoute schoenen aan en als twee bandieten waagden we toch de oversteek om snel even te tanken en dan weer naar Nederland.
We voelden ons er niet echt prettig en dan zie je vandaag dit ............................



2 opmerkingen:

  1. Goede avond, het is niet te begrijpen.Als je die zieke mensen op het bed in het ziekenhuis ziet liggen zou je toch meer moeten weten?
    Onze motorhome staat al een heel jaar stil, ben sedert April op pensioen en we zijn begonnen met ons huis eens onderhanden te nemen.
    Half december vervalt mijn C rijbewijs (eerst nog een medische test voor het hart afspraak 1 februari)Dus half februari heb ik mijn rijbewijs terug en dan kunnen we misschien eens beginnen denken om voorzichtig eens weg te gaan.
    Beste eindejaar voor jullie.Ik lees graag u vlogs en blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk kunnen onze campers weer snel op pad. Het is vreselijk om de zieken die geveld zijn door Corona vaak te zien vechten voor hun leven. Als je dan ziet hoe onze winkelstraten zich vullen met publiek. Zo erg dat de winkels centra eerder moeten sluiten. Ongelooflijk!! Wij zelf komen niet bij de winkels en leven ook al vanaf maart geïsoleerd op onze dagelijkse wandeling in de natuur na. Houd moed! Eens komt het weer goed allemaal. Ook voor jullie mooie feestdagen en goed en vooral gezond 2021 met hopelijk veel reis plezier.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.