Bezoekers

Volgers

zondag 22 november 2020

Mijn project

Het is alweer 22 november. Wat vliegt de tijd.

Wat doet een mens zoal als de tijd zo voorbij vliegt. We zijn druk met pakjes maken want komende week gaan we een dagje naar Deventer. De laatste keer dat we de kleinkinderen zagen was juni. Foei wat een tijd. Steeds als we wilden gaan was er wel iets. Eerst Frits die ziek werd en dan de niet te vergeten de Corona.

Frits is weer druk met de fibricheck. Een app om je hartmetingen bij te houden want het gaat weer niet goed. Ging zijn hart eerst als een wilde tekeer zo rustig gaat het nu. TE rustig en vandaar weer de metingen. 

De komende week hebben we een bezige week met allemaal gezellige dingen en dan vrijdag nog even de camper ophalen om naar de garage te gaan waar we op de reparatie kunnen wachten. Is dat ook weer gebeurd.

Frits vermaakt zich met zijn filmprogramma en vindt allemaal ingewikkelde manieren om aan onze filmpjes toe te voegen.

Ikzelf ben aan het haken geslagen en wel mozaïek-haken. Het was een heel puzzel gedoe eer ik het door had maar dan is youtube een geweldige hulp. Stapje voor stapje werd het uitgelegd en dan kun je de handelingen ook nog zien. Het ei van Columbus! Uiteindelijk lukte het.

Ik ben maar niet aan het grote project begonnen want dat is misschien voor een beginneling wel erg hoog gegrepen. Het zijn prachtige dekens. Heerlijke warme en mooie dekens. Zelf heb ik het patroon ingekort  en ben maar eerst aan een kerstloper begonnen en ik moet zeggen, ik heb het helemaal onder de knie en het is een heel verslavend werkje. Die deken zal er ooit ook nog wel komen.


Wat me ook heel leuk lijkt is dat je als je aan een deken begint dit mee kan nemen in de camper maar eerst die kerstloper maar eens afmaken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.