Bezoekers

Volgers

dinsdag 12 januari 2021

Crockpotten en andere bezigheden.


Weer eens de Crockpot te voorschijn te voorschijn gehaald en Limburgs zuurvlees gemaakt. Wat ruikt het dan heerlijk in huis en wat natuurlijk ook heel belangrijk is, het smaakt heerlijk. 


De post kwam toevallig ook nog mijn pakketje brengen waar ik al de hele week op aan het wachten was. 

De wol voor mijn tweede mozaïek deken. Het gaat de Havanna/Afghaan worden van het patroon van Tinna Thorudottir Thorvaldar uit IJsland

Het patroon had ik al gedownload dus, ik kan meteen aan de slag, heerlijkl!

De Queens deken, die ook naar een patroon van Tinna is gemaakt, is mooi geworden en al helemaal nadat Frits hem voor me gespannen had. Hij is nu mooi recht. Het was nog een heel karwei geweest dat spannen want waar heb je zo'n grote ruimte om een gehaakte deken te spannen. Onder de eettafel was de beste optie en dat ging prima. Frits maakte hem vast aan het grote tapijt dat daar onder ligt 👍



Hij is nu klaar en heerlijk warm. Strakjes gaat hij mooi mee in de camper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.