Bezoekers

Volgers

vrijdag 19 februari 2021

Voorjaars gevoel

 Wat een heerlijke dag. Ik zie een voorjaarszon en dat op 19 februari in Nederland.

Ik heb hem zo gemist!!

 Meteen wordt mijn humeur er stukken beter op. Ik word actief.

Het voorjaarsgevoel.

De deur naar buiten kan weer helemaal open. De dekbedden worden even op onze balkon gedropt om die voorjaarslucht te absorberen. Er wordt gestoft en gesopt. De ramen worden gewassen zodat de zon naar binnen kan en er geen straaltje verloren gaat. Het liefst zou ik de zon met een touwtje vastbinden zodat hij niet kan ontsnappen.

Het weerbericht geeft goede berichten voor de komende dagen. Het gaat warm worden en wij?????? Wij gaan genieten!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.