Bezoekers

Volgers

dinsdag 16 maart 2021

Weer eventjes thuis

We zijn weer eventjes thuis. Wat een weer hebben we gehad. We hadden wel de slechtste dagen uitgezocht die er waren en omdat het de aankomende week zo blijft besloten we om naar huis te gaan voor een 1 weekje want de voorspellingen na het komende weekend zijn weer goed.

Ach zo kan de was ook weer even gedaan worden en ik kan morgen nog even gaan stemmen. Dat is weer mooi mee genomen, toch.

Onze missie die we hadden vorige week om nieuwe fietsen te gaan kopen is gelukt.

In Schijndel hebben we 2 Shinga Lacros fietsen gekocht. Onze keuze viel op het type Canter 200C. Afgelopen zaterdag waren ze helemaal klaar en mochten we ze komen ophalen.

Ze passen mooi in onze "garage" en ze hoeven niet eens helemaal opgevouwen te worden.

Toen we gisterenmiddag thuis kwamen moest ik natuurlijk even een rondje fietsen. Even het gevoel krijgen hoe dat fietst en ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben. Ze fietsen heerlijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.