Bezoekers

Volgers

dinsdag 25 mei 2021

Later dan we denken ........

Vandaag kwamen we er ene keer achter dat het niet meer zo heel lang duurt voor we weer vertrekken. We waren weer eens op zoek naar een nieuwe radio voor in de camper. We zijn er al maanden naar op zoek maar dan staken we onze zoektocht na een tijdje weer omdat we door de bomen het bos niet meer zagen. Gisteren weer opnieuw een poging gedaan want als we half juni willen vertrekken dan moeten we toch eens serieus opzoek willen tenminste die nieuwe raio hebben. De zoektocht van gisteren weer laten bezinken en vanmorgen opnieuw radio's bekijken en vergelijken. We willen er graag "Android auto" op, bluetooth, navigatie en natuurlijk de nodige apps op kunnen zetten. Eindelijk hebben we de knop doorgehakt en een radio besteld bij Audiovolt.nl die ook nog eens geschikt is voor onze Fiat Ducato.

Uiteindelijk is het dit model geworden. Frits moest nog een foto van ons dashbord opsturen zodat ze meteen de juiste kabels mee kunnen sturen. Ik ben toch zo benieuwd hoe het allemaal gaat worden. Tussendoor kwam er nog een appje binnen over de datum dat de verjaardag van onze jongste kleinzoon gevierd gaat worden want in deze tijd wordt alle verjaardag-bezoek uitgesmeerd over meerdere dagen. We hadden afgesproken om met de camper naar de verjaardag te gaan zodat we dan alles in orde kunnen maken voor onze grote trip. 6 Juni krijg ik als laatste mijn 2de prik en daarna moet het dan allemaal gebeuren. Maar dat is al heel snel zag ik toen ik in mijn agenda de datum noteerde. Heeeeeee, 👀👀 dat is al over 2 weken. Wat gaat de tijd dan weer snel! Heerlijk, nog maar eventjes geduld dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.