Bezoekers

Volgers

maandag 17 mei 2021

Voorbereidingen

Langzaam maar zeker komen de versoepelingen eraan. Zou het dan toch gaan lukken om met de camper naar het buitenland te kunnen?

Wat zou dat geweldig zijn, op pad met onze "Bubbel" en dan misschien wel naar Portugal ............. Ik droom nog even verder.

Mijn eerste prik heb ik gehad en de tweede prik krijg ik 6 juni. Frits heeft dan ook al twee prikken gehad dus wat dat betreft zitten we goed.

We maken al voorzichtig plannen.

Medicijnen hebben we al binnen voor een half jaar dus we kunnen vooruit 😅

Afgelopen week hebben een Cadac Safari Chef gekocht om te gebruiken op gas.


Het lijkt ons een ideale bbq. Licht in gewicht, 4 kg, en vele mogelijkheden.

Het lijkt eigenlijk op een gaspit voor buiten, zegt Frits 😉 met allerlei platen erbij maar ook een gewone pan kan erop gebruikt worden.


We gaan het zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.