Bezoekers

Volgers

zaterdag 25 september 2021

Kapot ........

 

We hadden bezoek van Lacros uit Schijndel. Mijn fiets, de Canter, had panne opgelopen. Toen Frits de fietsen in Frankrijk uit de camper haalde viel er bij mij zomaar in ene keer het accuslot eruit. Nu ging mijn slot wel vaker stroef als ik de accu uit het frame wilde halen om hem op te laden maar dit was nog niet eerder gebeurd. Gelukkig kreeg Frits mijn accu er wel nog in geplaatst maar hij ging er nu niet meer uit. Dus accu opladen moest nu met de accu in de fiets gebeuren. Geen probleem dus.



Je kunt het hier op de foto links zien waar het slot zit. Net onder het stuur. Dat zwarte rondje wat je daar ziet dat was nu dus een gat.

Meteen een mailtje naar Lacros gestuurd en ze zeiden dat als we weer thuis waren we maar meteen contact met hun moesten opnemen en dat hebben we gedaan.


Meteen werd er een afspraak gemaakt om de fiets op te laten halen.

Gelukkig hebben we nog onze grote Giant e-bikes zodat ik geen leen fiets nodig had. Ik vind het wel een super service.

Wordt vervolgd .............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.