Bezoekers

Volgers

woensdag 27 oktober 2021

Mijn arme lief

Mijn lief zit goed in de lappenmand tegenwoordig en hij heeft er ook nog heel veel pijn van.

Slijmbeursontstekingen aan beidde heupen en dat is zeer pijnlijke zaak. Hij slaapt er slecht van en kan eigenlijk alleen maar op zijn rug slapen.

Vandaag kreeg hij een Prednison kuur en hopelijk werkt dat.

Dan is de dokter er bij toeval achter gekomen dat hij twee liesbreuken heeft. 
Aan de rechterkant schijnt het nogal een flinke breuk te zijn dus 8 november naar de chirurg waar de eerste afspraak nu voor gemaakt is.

Dan hebben we nog de cardioloog bij want de hartslag is weer vreselijk onregelmatig. 

Maandag a.s. krijgt mijn lief in zijn beidde schouders spuiten i.v.m de artrose. 

Hopelijk blijft het hierbij want ik vind dat hij wel erg veel tegelijk op zijn bordje krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.