Bezoekers

Volgers

woensdag 6 oktober 2021

Mijn pakje.

Het gebeurd geregeld bij ons dat pakjes slecht bezorgt worden. We zien het als je een pakje kunt traceren of via de app van post.nl. 

Frits zat vorige week op een pakje te wachten dat steeds de melding gaf dat de bezorger onderweg was om daarna tegen de avond de melding te krijgen dat het bedrijf gesloten was. Welk bedrijf????? Geen idee.

UPC heeft ons zo 3 dagen bezig gehouden. En wij maar thuis blijven zitten wachten. Frits heeft uiteindelijk gebeld met Amazon, waar het pakje vandaan moest komen, en gezegt dat hij het geld terug wilde hebben. De 4de dag werd het pakje uiteindelijk toch afgeleverd bij ons.

Nu was ik aan de beurt en ik moest een pakje van Kipling krijgen dat via UPS ging komen. Het zou maandag komen maar dan waren we er niet dus moest ik de afleverdag wijzigen naar dinsdag. Als dat maar goed gaat en ik moet zeggen dat het super goed ging.

Gisteren werd mijn pakje van Kipling keurig afgeleverd.

Ik weer helemaal happy met mijn nieuwe telefoontasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.