Bezoekers

Volgers

dinsdag 5 oktober 2021

Shampoo cap

Ooit gehoord van een shampoo cap?

Nou ik niet totdat ik deze tegenkwam.

Het is een ideaal hulpmiddel als je zelf niet onder een kraan of douche je haren kunt wassen. Vettig haar is toch zoiets vervelends. Je voelt je dan ook een ander mens. Niet prettig.

Ben je ziek of gehandicapt of heb je geen water bij de hand, je hoeft nu niet meer met droogshampoo in de weer want dat is ook niet alles. Je krijgt enorm droog onhandelbaar haar ervan en als je niet oplet dan kam je zo een boel haren uit. Voor iemand met een flinke haardos is dat geen probleem maar ikzelf behoor niet tot die gelukkigen en moet zuinig zijn op mijn fijne haar.

Ik ga er een paar in voorraad kopen want in onze camper kunnen ze ideaal zijn als je een keer niet genoeg water in je tank hebt en toch fris gewassen haar wil hebben. Ze zijn overigens gewoon bij de drogist of apotheek te koop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.