Bezoekers

Volgers

dinsdag 9 november 2021

De planning voor vandaag

Mijn planning voor vandaag: 
  • Eerst bloed laten prikken en potje urine meenemen voor mijn jaarlijkse check-up.
  • ontbijten 
  • samen met mijn hulp de boel laten glimmen. Wat bof ik toch met mijn W.
  • gebak bestellen voor morgen
  • lunchen
  • boodschappen halen voor morgen 
  • bosje bloemen op tafel, theelichtjes overal aan vullen
  • avondeten
  • beentjes omhoog

Zo zal mijn dag er vandaag ongeveer uitzien. 

Woensdagmorgen op tijd bij de bakker zijn om het gebak op te halen en Frits moet op tijd in het ziekenhuis zijn om de hart holter te laten plaatsen i.v.m zijn onregelmatige hartslag.

Rond 10/10.30 uur verwachten we de familie en dan moeten we zeker weer thuis zijn.






@ Mijn planning is aardig gelukt. Ik ben onderhand bij het punt van de theelichtjes beland .......😁

2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.