Bezoekers

Volgers

dinsdag 23 november 2021

Een dag verder.

Vandaag zijn we weer een stukje verder wat dokters bezoeken betreft.

Gisteren de cardioloog gehad en eigenlijk blijft het bij de diagnose, boezemfibrilleren. Vanaf welke plek het komt is niet te traceren en dat maakt het allemaal zo moeilijk.
We gaan gebruik maken van de hedendaagse techniek. We hadden een gisteren een arts die hiervoor open staat. Het gaat om een apparaatje die we ongeveer een half jaar mogen hebben en via de gsm op het moment van klachten een hartfilmpje kan maken en doorsturen naar de cardioloog.
Ben benieuwd of dat gaat lukken want toen we het apparaatje gingen ophalen bij de receptie hadden ze er daar nog nooit van gehoord. We zouden erover gebeld worden. Wordt vervolgd.

Op weg naar de uitgang zijn we nog even langs de boekenwinkel in het ziekenhuis gelopen om twee mooie condoleance kaarten te kopen.

Daarna even langs de apotheek om mijn medicijnen op te halen. Kwam ik daar lag er helemaal geen recept klaar. Mijn praktijkondersteuner is het afgelopen vrijdag helemaal vergeten door te geven aan de apotheek. Hopelijk hoor ik er vandaag meer over en anders ga ik er maar eens achteraan.

De chirurg, hebben we gisterenmiddag ook gehad en vandaag nog de anesthesist en dan wordt het wachten wanneer Frits geholpen kan worden aan zijn liesbreuken. We hebben goede hoop dat het geen maanden gaat duren want daarom hebben we ook voor deze kleinere kliniek gekozen dus duimen maar 👍

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.