Bezoekers

Volgers

woensdag 24 november 2021

Van alles wat.

Vandaag is het een beetje vreemde dag. 

De anderhalve meter afstand houden gaat weer in al vind ik dat geen enkel probleem. Wordt dit opgevolgd door een harde lockdown? Ik denk bijna van wel en vind ik dat erg? Eigenlijk niet. 
Het kan gewoon niet doorgaan op de manier zoals het nu gaat. 

Wat me ook wel schrik aan jaagt is zoals de mensen zich op het moment gedragen. Als ik op tv de beelden zie van de rellen en hoe agressief mensen zich gedragen. Vreselijk.

Vanmiddag hebben we de crematie van een mede flatbewoner. Het zal wel druk zijn in zoverre dat nu mogelijk is want het afscheid is alleen voor genodigden.

W. was een zeer geliefd mens bij iedereen. Een doorzetter. Tjonge, jonge wat was dat een doorzetter, ongelooflijk. 
De beste man heeft zijn bekken gebroken toen hij begin 80 was en daarbij heeft hij toen nog een delier gekregen en was totaal de weg kwijt. 
Zijn vrouw verzorgde haar man als een teer vogeltje en met succes.

Hij knapte op en oefende en oefende want hij wilde weer lopen en alles weer leren wat hij voorheen ook deed. Iedere dag wandelde hij over de galerijen met zijn rollator en maakte met iedereen een praatje. Hij maakte kniebuigingen om zijn kracht weer enig zins terug te krijgen en wij volgden hem met veel ontzag en zagen wat voor een vorderingen hij maakte.
Toen hij daarvan opgeknapt was ontdekten ze darmkanker bij hem en weer ging hij de strijd aan en overwon met succes.
Hij heeft veel ziekten overwonnen maar Covid was hem de baas en ondanks zijn derde prik heeft hij deze strijd verloren. Zo triest.
Zijn vrouw blijft nu nog alleen over. Zij verzorgde haar man met liefde terwijl ze zelf ook 80+ is.

We weten dat we niet eeuwig blijven leven maar iemand missen kan toch wel verdomd veel pijn doen.

6 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig allemaal. Ja zo kan het gaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. W. heeft een waardig afscheid gekregen. Het was heel mooi.

      Verwijderen
  2. Ik ben blij dat we weer 1,5m moeten aanhouden, ik deed het eigenlijk nog steeds wel maar ga er nu nog meer op letten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij ook. Nu dat we weer met de neus op de feiten worden gedrukt letten we weer extra op.

      Verwijderen
  3. Ja jij maakt je ook zorgen. Dankjewel voor je reactie op mijn blog. Wat triest van deze man.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN, ik vertrouwde Dr ogugu volledig vanaf het moment dat ik met hem sprak tijdens de periode dat mijn man me verliet na vijf jaar van ons huwelijk, hij begon de spreukenwerk op mijn man, en gaf me zoveel zekerheid en garandeerde me dat hij mijn man in slechts 11 uur na de betovering weer overeind zou brengen. Ik had zoveel vertrouwen in zijn werk en net zoals hij in het begin zei, is mijn man eindelijk weer bij mij, ja hij is terug met heel zijn hart, liefde, zorg, emoties en bloemen en dingen zijn nu beter. Ik zou niet aarzelen om deze krachtige spreukgieter aan te bevelen aan iedereen die hulp nodig heeft. E-mail: solutiontempledrogugu@gmail.com Of bel/WhatsApp hem op +2347011196745.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.