Bezoekers

Volgers

zondag 20 maart 2022

Epinal

Bijna de hele nacht heeft het geregend. Laat maar vallen dacht ik als ik even wakker werd en gekletter op het dak hoorde vallen. Wat er nu uitvalt valt er overdag niet uit.
Ik denk dat bijna alle nattigheid uit de lucht is gevallen want toen wij uit bed kwamen was het droog en scheen het zonnetje.
Na het ontbijt zijn we weer een stukje (60 km) verder gereden naar de stad Epinal.
We rijden er altijd langs maar deze keer willen we er eens in rijden en de stad eens beter gaan bekijken.

We staan naast de Moselle ongeveer 1,5 km van het centrum af. Bij een haventje.

Eigenlijk zijn de overnachtingskosten € 5 en die moeten we betalen in het Maison du Velo. Helaas is het Maison gesloten en worden we onze € 5 niet kwijt.

Wie weet komt er nog iemand geld ophalen want we gebruiken hier wel de stroom.

We wachten het maar af. Onze Duitse achterbuurvrouw vertrouwde het niet zo erg en is op zoek gegaan waar we het geld kunnen brengen maar ook zij heeft niets gevonden.

Morgen gaan we de stad verkennen. Vandaag houden we een rustige dag.




4 opmerkingen:

  1. Dagje niets doen is ook lekker lijkt me en morgen weer op pad. Ik deed vandaag ook niet veel, lezen en wat bloggen, morgen weer aan de bak op de onderwijsinstelling! Fijne week beiden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @dank je wel mevrouw Niekje. Jij bent vandaag vast weer goed bezig geweest.

      Verwijderen
  2. Ik reis nog steeds met jullie mee hoor. Mooie foto's en wat een rust.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @we zoeken de rust ook wel op. We merken dat we drukke steden een beetje links laten liggen. Leuk om te horen dat je nog mee reist ;) We hebben nog een week dus je kunt nog een week meereizen. Na die week staan alweer nieuwe plannen klaar, hahahah. We krijgen er niet genoeg van.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.