Bezoekers

Volgers

woensdag 20 april 2022

Naar Obelink

Vanaf vandaag zijn we weer en route. Ons eerste doel Obelink πŸ˜‚πŸ˜‚
Nou ja "ons doel" zeg maar "mijn doel".

Lief wilde me onderweg al voorbereiden op een kort bezoekje πŸ˜πŸ˜‚ maar ik had hem in de gaten en dus liet ik hem een beetje blij zijn.

Hij vertelde me dat we naar een camperplaats zouden gaan die vast wel heel erg druk zou zijn en dat we er beter niet te laat moesten aankomen. "We zien wel," zei ik. "We hebben vakantie en als de camperplaats vol is dan is vast nog wel een ander die wel plaats heeft en voor mijn part slaap ik ergens langs de weg. Maak je maar niet ongerust hoor. We vinden vast iets."

"Moet je veel boodschappen hebben bij Obelink?" was de volgende vraag. "Geen idee,"zei ik "meestal kom je wel leuke dingen tegen maar ik wil zeker even naar de pannen kijken." 

Tegen half 2 kwamen we aan in Winterswijk. Er stonden al veel campers. Het is er een komen en gaan.


We waren nog maar net binnen toen een aardig stel ons staande hield  "He daar heb je onze Limburgse vloggers. Wat leuk om jullie eens in het echt tegen te komen."  Lief was meteen helemaal in zijn nopjes. Ze hadden Lief meteen herkend zoals meestal. Ik heb vast een alledaagse kop.
Lief was helemaal lief na ons gesprekje met de volgers.  Ik mocht in alle rust bij de pannen kijken en nog bij veel meer.




Samen we hebben voor deze pannen gekozen, zo lief was Lief.


Na al dat rond snuffelen waren we toch wel moe geworden en besloten nog een hapje te gaan eten.
Frietjes met kibbeling. Hoeven we vanavond niet te koken.


Niet echt gezond maar wel lekker.
Na onze warme hap richting kassa gelopen en de camper weer opgezocht om weer verder te rijden en wat de overvolle camperplaats betreft ................ lach niet maar we staan er helemaal alleen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

5 opmerkingen:

  1. Bij Obeling ben ik eind 80er jaren geweest, toen hadden we net een vouwwagen (Camplet) gekocht en hadden nog weinig uitrusting en dan koop je in zo'n winkel al snel teveel, al zal hij toen nog niet zo groot zijn geweest als ik me goed herinner maar al wel een van de grote. . In de loop der campeer jaren is er dan ook heel wat afgevallen, wat blijft is echt handig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb je helemaal gelijk in Lot. Alles wat je er ziet ziet is zeker niet allemaal handig.

      Verwijderen
  2. Geweldige winkel.Obelink. We kwammen er vaak vroeger. Maar wel met de hand op de knip,want er zoveel moois,wat je eigenlijk niet nodig hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij heb er toevallig een party paviljoen van 4 bij 3 vanmorgen besteld
    Jaren geleden ook daar gekocht en zeer tevreden over geweest
    En we hadden geluk want hij was in de aanbieding
    Kunnen we weer jaren genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit van die winkel gehoord, ben nu ook nieuwsgierig! Wij gaan woensdag een paar daagjes naar Duitsland, omgeving Kleve. Twee nachtjes in een poepsjiek hotel, gewoon omdat het kan! (En we zin hadden om even helemaal eruit te zijn). Eten is dan wel een hele grote uitdaging voor mij, want meeste vakanties zijn we in een huisje en koken we zelf. Een avond buiten de deur kan nog, maar twee? En drie dagen lunchen en twee keer ontbijt wordt heel spannend! Geniet van jullie reisje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.