Bezoekers

Volgers

dinsdag 31 mei 2022

Een regendag

Wat valt er op het moment een boel regen uit de lucht. Vreselijk!! Als het regent dan is er niks aan buiten.

Vandaag staan wij met de camper in the middle of nowhere ergens in midden Zweden. We zijn omringd door bos en water en dan bedoel ik met dat water een meer niet dat water dat met emmers uit de lucht komt vallen. In een droog ogenblik loop ik even naar het strandje en hoor het in de verte rommelen. Ach een onweertje kan er ook nog wel bij als het morgen dan maar weer droog wordt.

Het zijn van die dagen dat je ook meer gaat eten vind ik. Onderweg naar ons plekje nog even langs de winkel en iets lekkers meenemen voor bij de koffie want binnen is het nu extra knus.
De weegschaal staat thuis dus die is even buiten beeld en kan mij morgenvroeg niet op mijn donder geven.

En dan hoor ik het getik op ons dak van de regendruppels. De koffie staat binnen handbereik, mijn heerlijke traktatie staat naast me net als mijn leesboek.


Ook in Zweden heb je zulke dagen.

3 opmerkingen:

  1. Ellen, je maakt me nieuwsgierig hoor, wat voor een lekker iets hadden jullie bij de koffie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, het was een rond iets. De vorm van een kleine vlaai en die bestond uit kleine broodjes met amandel. Had ik er maar foto van gemaakt voor je :)

      Verwijderen
  2. Ik kan het me wel voorstellen, maar volgende keer een foto zou leuk zijn!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.