Bezoekers

Volgers

donderdag 21 juli 2022

Hulpmiddellen

Vorige zomer waren we in Portugal en o wat hadden we het warm. Met 42 graden wisten we eigenlijk niet meer goed waar we het zoeken moesten totdat we bij een Chinese winkel dit voorwerp vonden. Ik had ze nog nooit gezien.
Vaak koop je iets wat later in het gebruik tegenvalt maar deze jongeman is zalig.

We houden hem zeker in de familie!!!!! Al helemaal omdat we nu hoge temperaturen hebben in Zweden en wel wat verkoeling kunnen gebruiken.



4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit! Heerlijk om op zo'n simpele manier wat verkoeling te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan bij 'wat is het'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ het is water sproeier. Helemaal onderaan zit een pompje waarmee je druk pompt zoals bij een hoge drukspuit. Aan de bovenkant zit een knopje en als je daar op drukt dan sproeit er heerlijk water over je heen. Ik vul het reservoir met water en leg hem dan in de koelkast dus het water is heerlijk koud.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.