Bezoekers

Volgers

zondag 10 juli 2022

Meningsverschil

Dat werd nog een heel gebel met KPN. 

Zoals jullie weten zat ik vorige maand in mijn laatste week zonder internet. Wij gebruiken nogal veel i.v.m filmpjes die Lief op YouTube zet. Bij iedere trip die we maken krijgen we ermee van doen. Ik deel MB's met hem en zit dan zelf zonder of we kopen een simkaartje voor onze mifi. 

De looptijd van onze unlimited abonnementen zijn begin deze maand afgelopen en ik was van plan om nu eens uit te gaan zoeken waar en elk abonnement ik zou gaan nemen. Ik had Lief al voorbereid want ik ben het meer dan beu. Lief heeft jaren lang bij KPN gewerkt en zijn groene hart kwam in opstand toen ik erover begon. 

Zo gebeurde het dat ik vrijdag jl. eens op zoek ging op het net wat ieder aan te bieden had.

Vodafone heeft in EU 40 GB voor 1 persoon voor € 25
Vodafone heeft voor 2 personen samen het RED Unlimited abonnement, 100 GB of 50 GB per persoon voor € 24 p.p.

Wij hebben nu ieder een KPN onbeperkt bellen, sms en internet in NL en in de EU 25 GB voor 
€ 28.

Maar toen ik de website ging bekijken van KPN las ik dat er nu 50 GB in de EU gegeven wordt voor € 25 dus dat is ook nog goedkoper.

"En nu is het genoeg, " zei ik tegen Lief. "De bandieten. Laatst hebben we nog een extra simkaart voor € 40 gekocht in Zweden voor 50 GB extra te hebben. Ik ga eens bellen met KPN." Lief zag de bui al hangen en bood aan om zelf te bellen en zo gebeurde het.

De eerste juffrouw die we aan de telefoon kregen wist van toeten nog blazen en verbrak zelf de verbinding maar want ze gooide de heleboel door elkaar. 25 GB in Nederland en onbeperkt in NL. Ik kreeg bijna medelijden met haar.

De tweede keer kregen we een jongeman aan de telefoon en die ging het uitzoeken en inderdaad, we hadden gelijk. Hij zou ons zaterdagmorgen rond half 10 terug bellen.

Hij belde niet terug!

In de middag zelf maar weer gebeld en inderdaad na veel uitzoekerij hadden we weer gelijk. We krijgen de 50 GB deze maand extra boven op onze 25 GB maar we kunnen het niet terug zien in onze app.
We moeten het maar even uitproberen was het advies en anders maar bellen.

De abonnement prijs? Tja, wat is nu € 3 meer betalen per maand per persoon. Niets toch? Maare als we ons abonnement verlengen dan krijgen we het wel aan € 25 p.p.

Ik weet één ding zeker, zodra we thuis zijn (dan ben ik weer een maand verder) en nog niets zie in mijn KPN app dan stap ik mooi over naar Vodafone.

Lief klaagt al en zegt dat hij dan meer moet gaan betalen omdat er 1 abonnement weg valt.
Ik heb er geen boodschap meer aan en Lief mag ook overstappen dan hebben we samen 100 GB voor € 24 p.p

Hij mag kiezen.


2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.