Bezoekers

Volgers

donderdag 6 oktober 2022

De laatste dag

Vandaag is de laatste dag van onze trip door Frankrijk en België.

Wat het eten betreft heb ik me vandaag netjes gedragen. 

Vanmorgen at ik 2 sneetjes brood, vanmiddag gaan lunchen en onze laatste vakantiedag gevierd met een pizza. Hij was heerlijk 😋
Het avondeten bestond uit een bakje Griekse yoghurt met muesli en een appel na.

Dat avondeten moet de pizza een beetje compenseren. Ik denk dat dit zo wel kan. Nu kan ik het wel allemaal in lijstjes gaan noteren en calorieën gaan tellen of het allemaal klopt maar dat doe ik niet meer. Die tijd heb ik gehad. Compenseert het vandaag niet dan maar morgen en daarbij heb ik vandaag ook nog eens 8 000 stappen gelopen. Moet maar goed zijn zo .........

Morgen zal de yoghurt even verstek moeten laten gaan want we hebben nu het laatste restje op gegeten. Zaterdag ga ik weer naar de winkel om nieuwe voorraad te kopen. Morgen hebben we het druk genoeg en ik ga niet meer te veel lopen stressen. Ik heb de vorige keer leergeld betaald 😔

We hoeven morgen nog maar 29 km te rijden om thuis te komen. 
Daar laden we dan de camper uit en hier begint dan meestal mijn stress op te lopen. Heb ik alles? Niks vergeten? Staan de knoppen uit die uit moeten staan? Ligt er nergens nog brood of ander eten dat kan schimmelen? Heb ik alle papieren en de medicijnen?
Zo spookt dat dan allemaal door mijn hoofd dus nog eens alle kastjes nakijken en weer mezelf controleren. Dat ga ik nu eens niet doen. Een keer alles nakijken moet genoeg zijn.
Dan neem ik de auto en rijdt achter Lief aan naar de nieuwe stalling waar we de camper tussen half 2 en half 3 kunnen brengen en daarna weer met de auto terug naar huis.

Dat moet zeker allemaal kunnen lukken zonder teveel stress.
 

4 opmerkingen:

  1. Systematisch van links naar rechts de kastjes nakijken en meteen doen wat moet, niet denken oh ja dat moet ook nog. Soms niet de handigste manier maar wel de beste voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo heb ik het ook gedaan. Nu zijn we thuis en valt ons in dat we de shampoo enz. vergeten zijn. Dat kan niet bederven dus maar lekker laten liggen. De camper is gepoetst en de spulletjes opgeruimd. Nu lekker niks doen.

      Verwijderen
  2. Pizza...zie het als een belegde boterham op z'n Italiaans! Chips ... zijn toch gewoon aardappelschijfjes? Niks mis mee! 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.