Bezoekers

Volgers

zaterdag 8 oktober 2022

Weer thuis


Wij zijn gisteren weer heelhuids thuis aangekomen. De camper staat weer gewassen en leeg geruimd in de stalling en de wasmachine draait zijn wasjes.


Heerlijk rustig aan gedaan gisteren. Geen stress!!!!

Vandaag de boodschappen nog doen en dan zijn we weer helemaal bij. 
Vanmorgen waren we vroeg voor ons doen want om 8.15 uur werden we verwacht bij de GGD om onze corona prikken te halen. Dat kunnen we dus ook weer afvinken.



De bomen in de straat zitten nog goed gevuld met bladeren al zijn de meeste nu wel geel en een boel bladeren liggen weer verspreid over de straat.

Ieder jaargetij heeft zijn charmes vind maar de lente zie ik het liefste. Alles begint weer te groeien en de knoppen van de bomen en bloemen staan weer op openspringen.
Het frisse groen ziet er nog zo clean uit.

In de herfst geniet ik weer van de prachtige kleuren die de natuur te bieden heeft.

Het zonnetje schijnt vandaag dus wie weet ........ tijd voor een wandeling maar eerst de boodschappen maar eens bij elkaar halen.


5 opmerkingen:

  1. Hi Ellen, fijn dat je de prikken binnen hebt. De eerste 12 uur had ik nergens last van... daarna ging ik onderuit: gewoon ziek. Nog niet eerder meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, hopelijk gaat dat mijn deur voorbij. Tot nu heb ik alleen een beetje last van mijn prik plek.

      Verwijderen
  2. Ik ben nog niet opgeroepen voor een prik want te jong, maar zodra het kan ga ik ook. Inderdaad prachtig weer, hier in de Randstad ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben niet gewacht op een oproep. We hebben gekeken bij planjeprik.nl Daar kun je zien welk geboortejaar aan de beurt is en dan maak je meteen online een afspraak.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.