Bezoekers

Volgers

dinsdag 29 november 2022

De medische molen ...........

 O wee als je in de medische molen gaat belanden dan ben je nog niet jarig.

Hebben we de cardioloog gehad dan gaan nu volgende artsen zich aandienen. Bij mij blijft het nog even een verrassing want ik zit nog in de bloedprik-en-plasjes-inleveren zone.
Lief mag naar de uroloog voor de bekende problemen, die vooral bij de heren onder ons, zich op oudere leeftijd gaan voor doen.

Vorige week zou de huisarts een verwijsbrief naar het ziekenhuis sturen. We hoorden maar niets dus eens even bellen met het ziekenhuis hierover.
Komen we tot de ontdekking dat er nog niets gestuurd is 😡 door de huisarts. Nou ja .........

Vanmiddag maar weer met de huisarts bellen want tussen de middag hebben ze anderhalf uur pauze .......



1 opmerking:

  1. Dan was mijn huisarts een stuk doortastender lijkt me; zij regelde voor mij de afspraak met de uroloog want ze vond daT ik wel erg vaak een blaasontsteking had voor een man. Kennelijk hebben vrouwen daar vaak last van, maakte ik eruit op.
    Maar het dient gezegd te worden; nadat ik jarenlang, ruwweg de afgelopen 65 jaar, alleen bij een oogarts in de spreekkamer kwam is er sinds enkele jaren ook de uroloog aan toegevoegd. Ja, ouderdom komt inderdaad met gebreken, of zo je wilt, met frequenter artsenbezoek.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.