Bezoekers

Volgers

dinsdag 15 november 2022

Start klaar!!

Vanmorgen liep de wekker om half 8 af en dat is voor ons doen vroeg. Überhaupt dat er een wekker moet aflopen zijn we niet gewend. Dat is de luxe die het gepensioneerde leven te bieden heeft en me heel goed bevalt en het liefste zo wil houden. 😍

Vanmorgen moesten we rond half 10 in de stalling zijn om de camper op te halen en van daaruit richting de garage waar we verwacht werden voor de APK keuring en een jaarlijkse beurt.
Het is altijd weer spannend wat ze allemaal voor mankementen  vinden in de garage want ze zoeken super goed.😀 Nu vind ik dat ook wel belangrijk want je zal maar in de middle of nowhere zitten en panne krijgen door nalatigheid.

We hadden geluk want het bleef deze keer bij 2 remblokjes die vernieuwd moesten worden.

Tegenwoordig zijn die beurten ook niet meer zo gezellig en ik kan je wel vertellen dat je weer een stuk lichter de garage uitloopt maar we kunnen weer een jaar vooruit en hebben het weer achter de rug.


Terwijl we zaten te wachten onder het genot van een kop koffie gingen mijn ogen eens rond in de garage.

Onze camper auto is een Fiat en ik verbaas me er steeds weer over hoe de Fiat 500 gegroeid is. Zowel in afmetingen als in prijzen maar hoe dan ook ik blijf ze enig vinden.


Ik zeg wel eens tegen Lief dat als onze Picasso aan vervanging toe is en we geen caravan mee hoeven te trekken of wat dan ook ik best een 500 zou willen hebben. Voor ons tweetjes is hij groot genoeg.


Ze stonden er te kus en te keur.



En terwijl we rond liepen te snuffelen tussen deze Fiatjes zagen we deze fel rode  beauty.




Is hij niet prachtig??

We hebben ons kunnen bedwingen en toch maar niet voor deze schoonheid gekozen.

Er zat voor ons één groot nadeel aan.

Als we erin gaan zitten moeten we nog zien dat we er ook weer uit kunnen 😁

Gelukkig maar want de prijs zal ongetwijfeld erg pittig zijn geweest, hahaha. Nee wij houden het gewoon bij ons eigen voertuig.

Nadat we de rekening betaald hadden van onze APK en beurt zijn we op een mooi plekje gaan staan met de camper en hebben onze boterham opgegeten. Daarna zijn we aan het rommelen gegaan.
Lief in de camper garage en ik ben de bedden gaan opmaken, de handdoeken opgehangen enz. enz. 


De camper staat er nu weer startklaar bij. De tank zit ook weer helemaal vol dus we kunnen weer.

Eerst de controle nog bij de cardioloog. Daarna de feestdagen met de familie en daarna .................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.