Bezoekers

Volgers

maandag 6 februari 2023

Een kleine aanpassing

Er zijn heel wat lezers die mijn blog volgen en dat vind ik ontzettend leuk. Ook de reacties vind ik iedere dag weer leuk om te lezen en ik probeer altijd een antwoord geven.

Wat ik iets minder vind is dat er vaak anoniem gereageerd wordt en dan vraag ik me wat hier de reden van is.

Helaas ga ik vanaf nu reacties eerst controleren voor ze online zullen verschijnen

Er is iemand die reageert met "vreemde" teksten en dat heb ik liever niet. Ik vind het ook een beetje onvolwassen.

Maar vooruit er zijn nu eenmaal mensen die dit niet kunnen laten.
Ik ga hier geen namen noemen van degene die dit doet maar ik weet wel wie de anonieme berichten schrijft.

Vanaf nu kunnen mensen mijn blog gewoon lezen maar de reacties zullen eerst gecontroleerd worden

Conclusie, voel je niet allemaal aangesproken want dat is echt niet de bedoeling.

Vanaf nu gaan we heerlijk verder met waar we gebleven zijn.

We beginnen weer aan de voorbereidingen van onze trip. Hopelijk krijgen we volgende week groen licht en dan zeg; Op naar de zon!!!!! Die hebben we al te lang moeten missen 😍

Enne nog even voor Lot wat de Podcast betreft. Ik gebruik de app Podcast Addict. Je kunt hier een categorie kiezen over wat je graag wil horen. Ik heb nog een mooie ontdekt "Omdenken" ook de moeite waard.

12 opmerkingen:

  1. Ik voel mij niet aangesproken. ;-) Ik ga duimen dat jullie wegkunnen en wij weer leuke foto's en verhalen krijgen en zo een beetje mee kunnen reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Lieve Hélène. Dat vind ik heel fijn om te horen dat je je niet aangesproken voelt enne bedankt voor het duimen. Wij zijn ook al druk hahaha.

      Verwijderen
  2. Ik voel me ook niet aangesproken, ben best wel een braaf (al oud) meisje.
    Dssank voor de tip, ik ga ernaar kijken/luisteren. Omdenken ken ik wel van een website.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Lieve Lot ik weet toch dat je een braaf meisje bent :)

      Verwijderen
  3. Ik reageer ook altijd anoniem. Ik weet nooit in hoeverre mijn prive gegevens daardoor zichtbaar worden. Daar ben ik zuinig op. Maar ik ben geen trol of zo. Ik lees altijd graag je (reis)verhalen en voor mij zijn jullie soort van 'eigen'. Ik leef ook met spanning toe naar de veertiende. Zal ik voortaan ondertekenen met A. Alhoewel dan ook een trol mijn A kan lenen, terwijl ik het dan niet geschreven heb.
    Goed dat je dus reacties modereert.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @A - Normaliter heb ik er ook niks op tegen. Ik vind dit eigenlijk een heel gedoe met modereren. Geef mij maar de vrijheid van ieder mens en ook van mezelf. Jammer dat er mensen zijn waarvoor dit nodig is. Ik ga nog wel eens verder op onderzoek uit. Fijn dat je gereageerd hebt. Dank je.

      Verwijderen
  4. Vervelend dat iemand op een vreemde manier reageert. Er zijn meer bloggers die reacties modereren en daar is niks mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel me ook niet aangesproken, ik reageer met mijn naam én foto! Ik begrijp wel waarom je de reacties eerst leest voor je ze plaatst vanaf nu. Flauw dat er mensen zijn die suffe reacties geven en dan niet laten weten wie ze zijn. Desnoods een voornaam, dan weet je wel dat je steeds met Miep of Jan of Ali of Fatima te maken hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mevrouw Niekje, ik vind het ook heel fijn dat je dat doet. Reageren en laten zien wie je bent. Ik begrijp dat er mensen zijn die bang zijn om hun gegevens openbaar te plaatsen maar ze vergeten dat als je eenmaal op het internet bent je altijd een soort "vingerafdruk" achterlaat. Eenmaal op internet en je bent nooit meer anoniem ;)

      Verwijderen
  6. Ook ik schaar me zelf onder een anonieme genietende lezer met af en toe een reactie. Geen naam noemen is voor mij niets anders dan dat ik denk dat het geen toegevoegde waarde is. Geniet van je verhalen en hoop voor jullie en voor mijzelf ook een beetje dat jullie kunnen gaan reizen. Jullie reisstekken neem ik in overweging tijdens onze eigen vakanties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ik hoop van harte dat je mijn blogje blijft lezen. Een reactie is natuurlijk leuk maar je ziet wat er van komen. Jij wil graag anoniem blijven en dat is voor mij prima. Helaas moet ik nu een aanpassing maken nadat er een anonieme lezer nogal brut reageerde en ik de reactie heb moeten verwijderen. Diegene durfde natuurlijk zijn naam niet kenbaar te maken. Helaas pech voor diegene want ondanks de anonimiteit die iemand denkt te hebben is iedereen te achterhalen via zijn of haar IP adres.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.