Bezoekers

Volgers

vrijdag 24 maart 2023

Dit geloof geen mens

Het leven van een camperaar gaat niet altijd over rozen  😅😅. Toen ik bij mams kwam en we over Pasen begonnen kwam ik erachter dat Pasen een week later was dan ik dacht.

Thuis gekomen bracht ik Frits van mijn dommigheid op de hoogte en toen begonnen de radertjes bij ons te draaien. "Dus," zei Frits "we hoeven niet binnen 1 week weer thuis te zijn?"  Oei oei en de plannen begonnen te groeien.
De weer app gaf regen en zelfs voor dinsdag sneeuw aan. Bah.
Maar in de Provence zagen we zon en de temperaturen waren aangenaam. "Zullen we ..........." en zoiets hoef je mij maar één keer te vragen. Ik was er meteen voor te vinden. Zaterdag naar Puck en dan naar het zuiden!!!

Daar hoef je toch verder niet over na te denken.
"Maar dan moeten we wel even de medicijnen aanvullen en meer ondergoed meenemen en andere schoenen uitzoeken en ook een korte broek en t-shirt en ......." 😇😂

Er was nog even werk aan de winkel voor ons want of je nu een weekje in de regen gaat of twee weekjes naar de zon dat brengt een hele verandering met zich mee.

Vive la France, we komen er aan!!!!!!!!!

Zo gaat dat nu heel vaak bij ons en met de camper in combinatie met de pensioenleeftijd kan dat 😍



14 opmerkingen:

  1. Lekker joh! Ga fijn genieten in la douce France.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn Ellen en een goed plan. Hier regent (zaterdagmorgen 5.30 ) pijpesteken.
    Brrr....na een slecht nachtje is dit echt niet leuk. Ik wordt altijd naar van harde regen.
    Maar.......als je dat zonnetje nou eens meeneemt op de terugweg :)))))
    Geniet van Puck en fotoooo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk!! Eerst even Puck knuffelen, en dan op naar het zuiden met de camper. Geniet jullie tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk!! Het is toch fantastisch dat kan. Gewoon a la minute je plannen aan passen en gaan. Ik ben stik jaloers (in positieve zin hoor). Het is jullie zeer gegund!! Stuur een klein beetje zon deze kant op. Ben het treurige weer zo zat. Ben toe aan een beetje zon en warmte.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Let op, er is schaatate met benzine en diesel in het zuiden! Ivm de protesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig. Heerlijk. Gr A

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onverwachts, maar zeker leuk. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en waarom ook niet, geniet ervan consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De perfecte samenvatting van de pensioentijd; "heel veel kan en er is heel weinig wat echt moet" Gewoon het ultieme vakantiegevoel en dat dag-in-dag-uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Ellen, dat is nog eens een leuke vergissing! Veel plezier en ik wens jullie heel mooi weer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Lieve mensen, alle reacties heb ik gelezen. Bedankt. Ik ga onze eerste avonturen dag in mijn blog vandaag 25 maart met jullie delen.
    Het leven van een camperaar gaat niet altijd over rozen maar we kunnen er nog om lachen, hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.