Bezoekers

Volgers

zaterdag 15 april 2023

Beschuit met muisjes

Een pup brengt zeker een heleboel werk met zich mee maar ook zoveel plezier en vrolijkheid. Iedere dag komt er wel weer iets van een pakje binnen.

Een riem voor in de auto die in de veiligheidsriem vast geklikt kan worden of zoals vandaag een reisdrinkbeker. Nu viel me weer in dat we ook een lange riem moeten hebben voor als we met de camper weg gaan en ze buiten aangelijnd kan liggen. Kan natuurlijk ook met een waslijn 😅😅
We blijven nog wel even bezig.

Gisteren ging ik naar mams toe. Ze was het deze keer niet vergeten dat we Puck hebben. Ik maakte koffie en had iets lekkers meegenomen.


Beschuit met muisjes leek me een beetje te hard voor haar maar een cakje met vruchtenhagel zou wel moeten kunnen.
Samen hebben we koffie gedronken en gesmuld van de cakjes.

Mams vond het wel leuk en vroeg me nog eens alles over Puck. Ik liet haar filmpjes zien van Puck en dat vond ze wel leuk. "Hier mogen geen honden in de lift," zei ze "bij jullie wel?"  

Mams heeft liever geen hondje in huis en op deze manier liet ze er me nog eens aan denken 😇😇

3 opmerkingen:

  1. Mag dat echt niet of verzint ze het ter plekke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het mag wel. Er hebben al meerdere mensen een hond gehad en die hebben zeker ook gebruik gemaakt van de lift ;)

      Verwijderen
  2. Heerlijk dat jullie zo genieten van Puck! Overigens werd er jaren geleden een appartementencomplex gebouwd in Amsterdam dat toen uitgebreid in het nieuws was omdat je als bewoner geen huisdieren mocht hebben. Geen honden in de lift dus. Of dat nog steeds is weet ik niet ik kan er niets over vinden. Hier in ons complex wel honden die soms een ongelukje in de lift hebben maar baasjes hebben die dat dan niet opruimen. Niet zo netjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.