Bezoekers

Volgers

woensdag 12 april 2023

De eerste nacht van huis

Onze Puck doet het super en ze brengt veel vrolijkheid in huize Stempher. Het lijkt wel of we er een peutertje bij hebben gekregen. Ze is zo lief ❤

Gisterenavond heeft ze even tv gekeken. Dat vindt ze wel leuk 😃 Het is zo enig om te zien hoe Puck alle dingen ontdekt.

Toen we gisterenavond rond tien uur een rondje met haar gingen lopen ging ze in ene keer zitten midden op de stoep. Er kwam een bus voorbij en die moest ze even bekijken. Toen de bus weer uit het oog was liep ze weer verder en dit zijn van die dingen die ik nu heel vaak zie gebeuren. Zo lief.

Na haar avondwandeling heb ik nog even met haar gespeeld en toen ik zag dat ze moe werd heb ik haar mandje naar de slaapkamer verhuisd en Frits heeft haar er in gelegd. Toen ik even naar toilet ging en binnen 1 minuut weer terug was sliep ze als een roosje.

Soms hoorde ik een licht snurkje of ze was aan het dromen.
Het was kwart over 5 toen ze wakker werd.

Frits even met haar naar buiten waar ze alles weer even kwijt moest en toen weer in haar mandje.
Ze heeft vanmorgen tot kwart voor 9 geslapen.
Dat moeten we hebben 😅


Eerst maar eens de mand verhuizen denkt Puck en dan lekker onder de salontafel gaan slapen ❤


10 opmerkingen:

  1. Wat een perfecte start! Dit wordt een top hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief snoetje. Puck gaat nogal verwend worden bij jullie. Een gouden mandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah Ellen en Frits, gefeliciteerd met Puck. Wat een droom, maar gelukkig is het geen droom:-) Dat ze jullie leven maar heerlijk op zijn kop mag zetten (in positieve zin dat snap je) de komende tijd. Nu nog even dealen met kou en regen maar volgende week 20 graden! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ilona. Het was al jaren een wens van ons en ik ben blij dat die nu is uitgekomen :)

      Verwijderen
  4. Wat gaan jullie een hoop plezier en avonturen beleven met haar. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie gaan heel wat mooie momenten en avonturen beleven met haar. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.