Bezoekers

Volgers

vrijdag 21 april 2023

Zomaar een dag

Dat is even genieten met het zonnetje. Heerlijk!!!!

Vanmorgen al druk bezig geweest. 
De brokjes van Puck moesten gehaald worden en die waren niet te krijgen bij ons in de buurt.

Ze is Pedigree junior gewend bij haar vorige adres.
Om 8 uur stond ik al bij de Jumbo om ze te halen. NEE dus.
Om 8.03 uur bij de AH. NEE dus.
Om 9 uur stond Frits bij Pets Place. NEE dus.

Wel Pedigree voor de volwassen en de senior of mini hond maar niet voor de pup.
Dan maar even met de auto de grens over naar Tom & Co en daar hadden ze de brokjes wel.

Ondertussen Puck uitlaten, daarna ontbijten en even bij mams langs want de app van de Plus ( de supermarkt) deed het niet.
Maar wat ik ook probeerde het lukte van geen kant. Nieuw wachtwoord aangemaakt, uitloggen en weer inloggen werkte ook niet. "Dan ga ik eens bellen," zei ik tegen mams en daar hoorde ik dat er storing was en de website niet werkte zoals we gewend waren. Volgens mams is dit al weken zo 😔

Nu is dit niet de eerste keer dat deze supermarkt app voor problemen zorgt. Zelf heb ik de app van mijn telefoon gehaald omdat ik er geregeld problemen mee ondervond. Ik heb mams beloofd om het in de gaten te houden en heb de app nu weer op mijn telefoon staan en met de inloggegevens van mams ben ik nu ingelogd.
Mams kan voorlopig de boodschappen bij de Albert Heijn bestellen. Die app werkt helemaal goed.

Vanmiddag met Puck langs de dierenarts voor puppy check en de 9 weken prik en wie weet krijg ik daarna even rust 😀😀


4 opmerkingen:

  1. Sjonge dat je voor dat voer de grens over moet, zeg, terwijl het merk er wel voor anderen is...
    Ik heb de plus app ook, maar gebruik hem eigenlijk zelden. alleen als ik met m'n schoondochter boodschappen doen, voor reclames enz.
    Wij hebben veel supermarkten, maar voor de Plus moeten we naar de dorpen om ons heen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De storing is gelukkig opgeheven appte mams me. Ze heeft de boodschappen kunnen bestellen. Gelukkig!!

      Verwijderen
  2. Je herkent de baasjes alleen als ze samen met hun hond lopen! Lopen ze zonder hond ….bekend gezicht maar waarvan dan?😂

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.