Bezoekers

Volgers

vrijdag 5 mei 2023

Code geel

Vandaag heeft Frits een mindere dag. Het was ook allemaal te mooi om waar te zijn. Een dagje lekker bank hangen dan maar al deed hij het eerder ook rustig aan maar dat was schijnbaar toch teveel. Even een mens weer tot de orde roepen kan op zijn tijd geen kwaad. Puck houdt de wacht over hem. Geef ik haar iets te kauwen dan gaat ze dat bij het baasje in de buurt helemaal los kauwen. Geef ik haar haar touw waar snoepjes in verstopt kunnen worden dan gaat ze in de buurt van de baas liggen met haar snoepjes-zoek-touw.

Lief is dat als ziet hoe zo'n beestje dat nu al doet.

Ik zelf ben maar heel stilletjes aan het stoffen in huis. Op zijn tijd met Puck eruit en dan weer verder met huiselijke karweitjes.
De balkon eens een opruim beurt geven, plantjes water geven het is nog een heerlijke temperatuur.

Het is ook nog droog maar de weersvoorspellingen zijn niet te best al zou het vooral in het oosten te keer moeten gaan vanmiddag.

Weer code geel hoorde ik. 
Soms denk ik wel eens dat die codes te snel gegeven worden. Vroeger hoorde je dat nooit of gaat het tegenwoordig echt veel harder te keer?

We wachten het maar eens af ...........


6 opmerkingen:

  1. code geel dus zowel voor jullie als voor het weer.
    Mooi dat zo'n beestje z'n baas al schijnt aan te voelen.
    Ik hoop dat het gauw weer een mooiere dag wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is het bij ons reuze meegevallen tot nu toe. Hooguit een paar druppeltjes zijn er gevallen en verder droog gebleven zonder zon.

      Verwijderen
  2. Hier ook code geel. Het heeft het al heel hard geregend. We waren net op stap ... op een mum van tijd sopten mijn voeten in mijn schoenen en mijn regenjas is duidelijk niet waterdicht! Wat een weer, wat een weer.
    Ik hoop dat Frits zich snel weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben maar een paar druppeltjes regen gehad. Heel vaak vallen de buien net niet in de stad. Niet altijd maar wel vaak. Zal nu ook weer zo zijn geweest denk ik.

      Verwijderen
  3. Vervelend voor Frits, belangrijk dat hij goed naar zijn lichaam luistert en dan inderdaad lekker gaat bankhangen! Het kan nog wel een poosje zo op en af gaan. Niet tegen vechten, ontspannen, slapen, Puck knuffelen en lekker niets moeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de info want ik merk ook dat dat het beste werkt ;))

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.