Bezoekers

Volgers

dinsdag 2 mei 2023

De dag erna

Gisteren is alles goed gegaan met Frits. Half mei nog een keertje een CT scan en daarna weer een telefonische afspraak.

Als je thuis zit te wachten dan gaat de tijd niet voorbij en al helemaal niet als Frits dan ook nog zijn telefoon in een kastje heeft liggen waar hij niet bij kan. Wat duurt het dan allemaal vreselijk lang ook als Puck nog zo goed haar best doet om me bezig te houden 😁

Uiteindelijk ben ikzelf gaan bellen en hoorde toen dat Frits al aan het eten was en alles goed was gegaan. 

Het voornaamste was dat hij het achter de rug had. Tegen vijf uur mocht ik hem weer ophalen. 

Afgelopen nacht hebben we goed geslapen en ik al helemaal. Ik denk dat dan een stukje last van je af valt en daarom zo goed slaapt. Als ze een bom hadden laten ontploffen naast me dan had ik dat nog niet gehoord  😌
Daar knapt een mens wel van op.

Nu zou hij gisteren een pakketje met incontinentie materiaal mee krijgen dat is dus niet gebeurd net zo min als ze zoiets doorgeven aan de instantie die daar over gaat zodat je dat thuis krijgt dus ben ik vanmorgen maar naar de huisartsenpraktijk gelopen en zij hebben het nu geregeld voor ons. Morgen krijgen we het thuis bezorgd dus dan maar even naar de Etos daarna nog maar even de lievelingskost van Frits halen voor het avondeten, nog even langs de bakker voor broodjes en nog even langs de dierenwinkel voor Puck en zo was mijn halve ochtend alweer voorbij.

Tja het leven van een verpleegster gaat niet altijd over rozen 😉 maar alles is weer onder controle en we kunnen er verder een rustige dag van maken.


Zelfs Puck is er druk mee 😅

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat alles goed gegaan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat alles goed is gegaan en Frits weer lekker thuis. Rustig aan herstellen en dan weer leuke plannen maken voor camper reisjes.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet over rozen maar fijn dat je het kan doen. Sterkte voor beiden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker en vast dat ik blij ben dat ik het kan doen.

      Verwijderen
  4. Een hele opluchting dus. Mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat Frits weer thuis is! Nu kunnen jullie weer gaan uitkijken naar een camperreis, mét Puck! Leuk leuk leuk! Knuffel voor jullie alle drie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat alles goed gegaan is. Verwen je mannetje maar een beetje, dat heeft hij verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Dank jullie wel allemaal. Frits voelt zich heel goed en alles werkt weer zoals het moet. We gaan weer door!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.