Bezoekers

Volgers

woensdag 3 mei 2023

Zomaar een woensdag

De dagen beginnen weer een beetje in ons eigen ritme te komen en dat is goed. Goed voor ons en goed voor Puck. Morgenvroeg ga ik nog even bloedprikken en dan weer voorruit kijken tenminste daar gaan we van uit.

Vandaag hebben we een mooie zonnige dag en kunnen we weer een zonnestraaltje mee pikken. We krijgen weer meer rust en daar was ik wel aan toe want ook ik begin te merken dat het allemaal wat veel is geworden.

Gisteren heeft Frits een video op ons YouTube kanaal gezet over Puck. Voor wie het leuk vindt om te kijken zal ik hier de link plaatsen Video over Puck
Er gaat ook nog een deel 2 komen. Wil je het niet missen klik dan onder de video op abonneren. Het is helemaal gratis. Je krijgt dan bericht in je mailbox als de video online staat.

Vandaag zijn we ook begonnen met een beetje training voor Puck. Netjes naast ons leren lopen want het moet niet zo zijn dat Puck met ons gaat wandelen in plaats van omgekeerd 😅 Ze is heel leergierig dus wie weet gaat het ons lukken. Een puppy cursus zit er voor ons niet in want die begint pas in de zomer als wij op pad gaan, helaas.
We hebben youtube en veel leesmateriaal. We zullen er heus wel iets geschikt vinden en jaaaaaren geleden heb ik als eens zo'n cursus gedaan.
Ik ga gewoon graven in mijn grijze massa en dan zal er vast wel weer iets boven komen drijven.


Geniet allemaal van deze bijzondere mooie zonnige dag ❤🌞

Groetjes ............


8 opmerkingen:

  1. Nou ik denk dat het jullie best gaat lukken met Puck.
    En nu even rust hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is heerlijk nu
    ik ben de hele morgen al in mijn tuintje met de plantjes bezig. Poetsen in huis doen we later wel weer :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker nu genieten van het zonnetje en dat poetswerk loopt jammer genoeg niet weg.

      Verwijderen
  3. Het lijkt me heel heel goed dat Puck getraind wordt om niet met jullie beiden aan de haal te gaan. Zag gisteren een fotootje en zo jong als ze nog is; het heeft alle kenmerken om een stevige en vooral sterke hond te worden als ze eenmaal volwassen is. En hoe je het ook wendt of keert, maar jullie beiden zijn op een leeftijd dat de krachten langzaam afnemen. Daar kun je makkelijk of moeilijk over doen, maar aan dat feit verander je niks. Als bijna 80-er mag ik dat wel zeggen lijkt me en ik kan me ook niet voorstellen dat je dat ook zelf niet bedacht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willem, ik weet niet of je het ras labrador retriever kent maar dit zijn ontzettend lieve, rustige en leergierige honden. Eens een labrador gehad en bent verkocht aan dit ras. Wij durven dit voor 100% aan.

      Verwijderen
  4. Een stapje terug zo nu en dan is voor iedereen goed. Heb de video bekeken LEUK! En wat groeit ze al. Gaat vast helemaal goedkomen met Puck zolang je maar consequent blijft, het zijn net kinderen:-) Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Ilona, consequent zijn is ontzettend belangrijk. We doen ons best.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.