Bezoekers

Volgers

zondag 7 mei 2023

Waar blijven de kilo's

Het gaat weer ietsie beter met Frits. Slapen doet hij wel maar hij heeft wel zijn ontbijtje weer op gegeten. 

Puck vindt het maar niks met een zieke baas in huis en toen de baas vanmorgen opstond van de bank moet ze gedacht hebben, "als ik hier nu heel stilletjes ga liggen dan ziet niemand me en lig ik goed voor vandaag."


Het is een rakker die kleine Puck ❤

Frits is onderhand drie kilo armer van alle ellende. Niet leuk maar vandaag als hij zich wat beter voelt hem maar eens lekkere hapjes voor zetten. 

Bij mij gaat ook steeds beter 😂 met de kilo's dan.

Vanmorgen zag ik dat er nu bij mij in totaal 10 kg af zijn. Ik heb er wel iets meer dan een jaar over gedaan maar dat maakt me niets uit. Als ik het komende jaar weer 10 kg eraf kan krijgen zit ik goed. 

Vanmorgen liep ik om half acht met Puck een rondje en ik moet zeggen dat het me wel beviel. Ik hoorde de vogels fluiten en het was heerlijk rustig.
Ik ga nog een heel gezond mens worden als dat zo doorgaat. 

Eerder maakte ik met veel moeite 6000 stappen op een dag en soms haalde ik dat nog niet en nu is 8000 stappen heel normaal voor me.

Dat gaat helemaal goed komen met ons. Ik ben er helemaal van overtuigd.

12 opmerkingen:

  1. Fijn dat Frits zich weer wat beter voelt. Ga hem maar lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor beiden en Puck werkt zeker aan herstel van Frits mee en jouw stappen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat Frits zich weer wat beter voelt. Ik probeer ook elke dag genoeg stappen te zetten maar zonder doel elke dag wandelen vind ik lastig. Met Puck is er altijd een doel en noodzaak om eruit te gaan.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inge op het moment, 15.55 uur heb ik alweer 9775 stappen gezet en ik ben nog niet uitgestapt vandaag. Het is de week van de beweging hoorde ik. Nou ik doe mijn best.

      Verwijderen
  4. 10 Kg Ellen, topper! Fijn ook dat Frits zich wat beter voelt. Lekkere dingen moet ie eten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :)
      Het gaat op en af met Frits. Gelukkig zijn er ook goede momenten en dan weer mindere. Komt goed.

      Verwijderen
  5. Klopt wel ik had dit weekend de hond van dochterlief. En dan maakt de stappenteller overuren. Sterkte voor joiu en Frits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ongelooflijk he wat een hond een verschil maakt bewegen. Het houdt ons "jong"

      Verwijderen
  6. Fijn dat het wat beter met Frits gaat. Geweldig die Puck, op de bank.
    Die 10 kilo heb je er vlotter af dan ik hoor! Ik heb er nu ruim 6 jaar over gedaan (wel alleen wandelen en Curves=sportschool voor vrouwen).
    Maar ik ben er en moet me inprenten tevreden te zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. RiaN, we zijn nu allemaal met andere genen bedeeld. Een grote wandeling per dag hielp dus niet maar al die stappen verdeeld over de dag werkt beter. Soms heb ik ook geen tijd om te eten zo druk ben ik hahaha. En nu doorzetten!!!!!

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.