Bezoekers

Volgers

donderdag 25 mei 2023

We zijn vertrokken

Ja jullie lezen het goed. We zijn vertrokken en wel 1 dag eerder dan de bedoeling was.

Het weer is voorlopig mooi en we hebben feest vandaag 💥💕  

We zijn vandaag 20 jaar getrouwd dus hieperdepiep.
De combinatie mooi weer en onze trouwdag  ................ inpakken en wegwezen 🚐
Automatisch gaan mijn gedachten terug naar 20 jaar geleden. 

Ik had een nare tijd achter de rug, een hele nare tijd. Het ene volgde het andere op en net was ik er weer een beetje bovenop en hadden we onze trouw datum uitgezocht en de huwelijksreis naar Bali geboekt toen mijn enigste broer op 40 jarige leeftijd overleed en precies een maand daarna de moeder van Frits.
Zes weken later gingen wij trouwen.


Uiteindelijk zijn we heel stilletjes getrouwd. Alleen wij tweetjes zonder poespas en de volgende dag zijn we vertrokken naar Bali voor 3 weken.

Nu zijn we 20 jaar verder en kijken we terug op een bijzondere, mooie tijd. We zouden het zo weer over doen.
Ons huwelijk was een hele goede keuze 💕

16 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd en een mooie reis toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum. 20 jaar zal ongetwijfeld gekoppeld worden aan een of ander, al of niet (on)edel metaal, maar heb echt niet paraat welke. Lijkt me ook een tweede-ordeprobleem. Nog veel goede jaren gezamenlijk toegewenst. En ook veel plezier toegewenst met de reis die je gaat maken. Geniet er van, ook van de extra dag die je je zelf toegekend hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Willem. Ik moet je bekennen dat ik ook niet met welk metaal de 20 jaar wordt bedoelt, hihihi.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Frits en Ellen en geniet van al het moois wat vandaag én de komende jaren op jullie pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beiden van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van samen met jullie lieve Puck erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en wat gaat de rijd dan snel.
    Fijn dat je goed terug kan kijken op toch een roerig begin .
    Geniet van de dagen ❤️😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Dat is helemaal goed gekomen. Het ging alleen maar beter :)

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd, ga zo door en goede reis gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben spuit elf en kom nu pas aankakken. Maar niet minder gemeend: HARTELIJK GEFELICITEERD!!! En wat een knap stel toen (maar ook nu nog hoor!!). Niekje xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel mevrouw Niekje. Ach ja, we waren nog jong ;)

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.