Bezoekers

Volgers

donderdag 25 mei 2023

Tina


Gisterenavond las ik bij het nieuws dat Tina Turner is overleden op 83 jarige leeftijd. Wat een vrouw en wat een stem. 
Wij hoorden en zagen haar graag. Ik was wel eens een beetje jaloers op haar conditie als ik haar zag optreden al was haar leven niet zo'n pretje.

Wat een tegenslagen heeft ze niet moeten verwerken in haar leven.
Ike Turner haar ex man die haar mishandelde en later haar twee zoons moeten afgeven. Een in 2018 en de ander in 2022, vreselijk!

Wel mooi dat ze haar grote liefde op latere leeftijd nog heeft mogen vinden. 



De hemel is een rockster rijker en wat voor een 💖

2 opmerkingen:

  1. Ik heb haar een keer live gezien in het MECC. Wat een energie spatte van haar af. Wat een stem. Wat een …
    Veel jongere zangeressen doen haar dat niet na. Die hebben veel bombarie nodig om een goede show neer te zetten. Maar zij deed het zonder en was toch nog vele malen beter dan de jongere generatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me geweldig om haar live te hebben gezien. Koester het.
      Ze was geweldig!!!

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.