Bezoekers

Volgers

zondag 1 oktober 2023

Appeltje

 Mijn Apple’tje begint te wennen. Ik begon er al bijna spijt van te krijgen dat we de overstap zijn aan het maken. Het werkt anders En dat begint nu een beetje binnen te komen in onze warhoofden 😊 
Het MacBook van Frits begint ook steeds beter in zicht te komen in verband met het verwerken van de video’s. Zo zijn we weer heerlijk aan het klungelen met onze speeltjes.

Frits zei me dat Apple ook zijn eigen Blog heeft en dat ga ik nu eens uitzoeken hoe dat eenvoudiger kan net als die I Cloud.


Eerder zette ik de foto’s van mijn telefoon over op een stick en van die stick haalde ik mijn foto’s af om in mijn reisboek te plaatsen. Dat werkt nu ook anders maar ik kom er wel uit. Een geluk ……. Ik puzzel graag 😂

Vanmiddag hebben wij weer een lunchafspraak, gezellig!
De dochter van Frits met partner en kids en schoonmoeder. Leuk om haar ook weer eens te zien. Als je niet in de buurt woont kan het zo maar eens gebeuren dat je elkaar 1 jaar niet meer ziet dus we hebben zeker weer heel wat bij te praten.




2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.