Bezoekers

Volgers

donderdag 28 januari 2021

Smullen

Als ik naar buiten kijk nodigt het niet echt uit om een stuk te gaan wandelen. Het is echt een zacht winterweertje en dan heb je ook veel nattigheid. Niet echt mijn favoriet maar ik doe het er maar mee.

Toen ik vanmorgen naar de supermarkt liep vielen er maar piep kleine druppeltjes. Net genoeg om nat te worden.

Ik kreeg het namelijk vanmorgen in mijn hoofd om een grote pan soep te gaan maken en mijn boodschappen worden vanavond pas bezorgt dus moest ik toch even zelf op pad om soepgroenten te halen want die miste ik en ................... gehakt want in mijn tomaten/groentesoep horen lekker verse ballen.


Ik was dus al vroeg in de weer voor mijn doen.

Frits had ondertussen een heerlijk Waldkorn brood gebakken in broodbakmachine en toen ik weer thuis kwam rook het heerlijk in huis naar vers gebakken brood. Hij heeft vorige week heerlijk meel laten komen uit Zeeland. Het is vers gemalen in de molen en zo verrukkelijk, mmmmmmm




Wij hebben dan ook heerlijk gesmuld vanmiddag van de soep en het vers gebakken brood.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.