Bezoekers

Volgers

maandag 4 oktober 2021

Vroeg uit de veren.

Vandaag waren we al vroeg op pad. TE vroeg als je het mij vraagt. In mijn werkzame leven ging ik soms al om 7 uur naar mijn werk. Vandaag moest ik om 7 uur mijn bed uit en dat vond ik al bijna onmenselijk maar voorruit het was wel voor het goede doel.

Frits moest nl. op controle bij de oogarts. 

Hij had een afspraak gemaakt voor half 9. Zijn excuus was dat het dan nog niet zo is uitgelopen en we niet zo lang in de wacht hoeven te zitten en verdomd hij had gelijk want tegen kwart over 9 waren we al weer thuis met de medeling dat hij over 1 jaar terug op controle mag.

De afvoerkanaaltjes van Frits zijn ogen zijn vernauwd en vorig jaar werd ontdekt dat dit de druk in de ogen omhoog bracht met gevolg dat er glaucoom kan ontstaan dus werden er gaatjes gelaserd in de ogen en deze gaatjes zijn nog helemaal open dus geen rede om ongerust te worden. De staar hield zich ook nog heel netjes aan de regels en zodoende geen rede om te gaan opereren.

Goed nieuws is ook wel eens fijn, toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.