Bezoekers

Volgers

vrijdag 5 november 2021

Mijn Crockpot



Gisteren de boodschappen gehaald voor mijn Belgische stoofvlees. 


Zie het recept op mijn recepten site  
Hier en daar heb ik het originele recept een beetje aan gepast. Het bier heb ik vervangen voor bouillon en ik heb meer uien gebruikt.


Eigenlijk wilde ik vandaag mijn potje aan zetten maar uiteindelijk heb ik er voor gekozen om gisterenavond al te beginnen. Ik ben nooit zo super actief in de vroege ochtend. 
Nu ik met pensioen ben kan ik mij die luxe permiteren en ik geniet er nog altijd van 😉. Zo kan ik om 7 uur in de ochtend wakker worden en denken, vroeger ging ik nu naar mijn werk en nu kan ik nog even heerlijk blijven liggen 😊.


Het stoofvlees moet 8 uur sudderen op de lage stand en als die 8 uur erop zitten slaat hij automatisch af op "warm houden"  Ideaal.

En zo zag mijn stoofvlees er vanmorgen uit.


Dat wordt smullen vanavond met frietjes en appelmoes.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.