Bezoekers

Volgers

woensdag 3 november 2021

Naar de garage


Gisteren was het weer een dure dag voor ons maar ja we wisten ervan. 

Eerst naar de stalling om onze camper op te halen want hij moest naar de garage.

Onze camper werd verwent met een nieuwe radiateur. Voor de camper fijn, voor ons minder maar enfin dat zijn dingen die je kunt verwachten alleen  is onze radiateur wel erg snel naar de filistijnen.
Als je dan bekijkt wat een radiateur kost en wat je uiteindelijk moet betalen in de garage dan zakt je de broek af. 
Een radiateur kost € 175 
Het vervangen kost € 245 en de BTW € 100 
Dan nog milieu heffing en koelvloeistof erbij en zo kost die radiateur alles bij elkaar € 600

Dat slaat toch nergens op maar tja, je kunt niet zonder .....................

De camper staat weer helemaal startklaar om weer te vertrekken. 
Nu de baas nog, die staat nog niet startklaar dus nog even geduld.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb geen idee of het veel werk is om een radiateur te vervangen, maar het is zeker een hoog bedrag dat jullie moesten betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal zeker veel werk zijn geweest. De camper konden we 3 uurtjes later weer ophalen. De uurlonen zijn gewoon vreselijk hoog. Had ik maar vroeger maar een opleiding voor monteur gedaan dan had ik meer verdiend dan in het onderwijs, zou je denken. Overal waar je ook mee te maken hebt blijft er teveel aan de strijkstok hangen.Natuurlijk moet ook de garage aan je verdienen. Begrijp ik allemaal maar dat een onderdeel € 175 kost en dat je dat dan € 600 moet betalen vind ik wel erg krom.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik baal altijd zo van die nutteloze uitgaves. Ik hoop dat je man snel weer opknapt en jullie je leven weer op kunnen pakken. lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja ben ik helemaal met je eens. Nutteloos ............ maar je kunt er niet zonder.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.