Bezoekers

Volgers

dinsdag 28 december 2021

Afsluiting van 2021

Gisteren heb ik mijn foto-jaarboek van Albelli afgemaakt en opgestuurd om te laten afdrukken. Rond 4 januari zal mijn "pareltje" klaar zijn en in de brievenbus vallen. 

Eerder maakte ik na iedere vakantie een fotoboek maar op een gegeven moment maakten we wel 3 of 4 verre reizen op een jaar en rees het idee om een jaarboek te gaan maken en als ik nu terug kijk in mijn account dan zie ik dat ik sinds 2008 jaarboeken maak. De boeken zijn mooi plat en passen mooi naast elkaar op de boekenplank.

Het jaar 2021 stond weer in het teken van de corona. De ene golf werd opgevolgd door de volgende. Niet leuk maar we zullen er mee moeten leren leven. Helaas, het is niet anders.
Onze geplande overwinter-reis Spanje/Portugal viel in het water net als de reis naar Noorwegen en Zweden die we in juni/juli hadden willen gaan maken. 

In het voorjaar hebben we niet stil gezeten en zijn we toch aan kampeer voorbereidingen begonnen. 

Maart -  we kochten onze nieuwe elektrische vouwfietsen die ons toch wel handiger leken om mee te nemen in de camper. Ook wilden we eens uitproberen hoe onze broodbakmachine het in de camper zou doen en die deed het perfect. Fijn om te weten als we weer maanden van huis gaan en het stokbrood eten moe zijn.

Tevens bezochten we een paar leuke plaatsen zoals, Kessel, Malden, Loenen, Lettele, Schijndel, Wijhe en natuurlijk Deventer en Colmschate waar we op familiebezoek gingen.

Ons tweede uitstapje eind Maart ging naar, Doesburg, Doetinchem, Borculo, Ruurlo, Reutum, Ootmarsum en Vasse.

Nederland, wat ben je mooi.

Mei & Juni - brak de tijd aan dat we ons konden laten vaccineren en na mijn vaccinatie als laatste vertrokken we half juni alsnog richting Portugal. Wat hebben we genoten van de natuur, de zee, de prachtige gebouwen, bezoekjes aan vrienden en familie. We reden van noord naar zuid en via de Algarve langs de kust naar Spanje om van daaruit midden door Spanje weer noordwaarts te rijden.
Onze reis is te zien op onze reisverhalen

We kwamen iets eerder thuis dan gepland omdat de hart problemen van Frits ons dwars begonnen te zitten en zo kwamen we eind september weer thuis in Nederland.
Het ene doktersbezoek na het ander volgde. De oogarts was dik tevreden over Frits 👍 maar bij een onderzoek naar de heupen werd er een liesbreuk ontdekt waar echt iets aan gedaan moest worden en dat gebeurde in december.

Dat hebben we voor een groot deel weer achter de rug. Nu is het wachten op donderdag a.s. om te weten of er een reis naar het zuiden enigszins inzit en we ergens in de tweede helft van januari alsnog kunnen vertrekken. 

Laten we hopen dat 2022 voor ons een goede gezondheid brengt en weer een reislustig jaar mag worden.

4 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.