Bezoekers

Volgers

maandag 20 december 2021

Betere monday

Vandaag hoop ik op een betere monday 😁 

Lief had me gisteren weer volledig op de kast gekregen. Hij wilde al meteen stoppen met de bloedverdunners want hij moest opnieuw de operatietafel op. Ze zouden hem vast direct moeten opereren want zijn darmen kwamen nu naar de oppervlakte. Hij had het allemaal op internet gelezen. Ik kreeg een volledige uitleg over hoe een lichaam precies in elkaar zit en hoe dat allemaal zit met breuken.
Het ontbrak er deze keer nog maar net aan dat hij mij niet aanraadde om te kijken of ik soms ook een liesbreuk had want ....... bla bla bla.

Vaak denk ik na al die spookverhalen "ach het zal wel meevallen,"  maar deze keer dacht ik, "stel dat hij gelijk heeft en dat het matje is verschoven." en zo klim ik dan steeds hoger en hoger totdat ik ineens boven op de kast beland en er dood nerveus van word.

Het plan was dan ook dat we vandaag contact zouden opnemen met de kliniek.

Vanmorgen deelde lief mij mee dat hij dacht dat het toch wel meeviel en dat alles nogal gezwollen was. "Misschien beter dat ik toch nog maar niet bel want mijn uitpuilende darmen zijn nu niet meer te zien."

Ach die arme schat van mij toch ............. en ik sprong meteen weer van mijn kast af en stond meteen weer zo met beidde benen op de grond.

Eerst maar eens een lekker ontbijtje en daarna video bellen met onze kleinzoon die vandaag alweer 8 jaar wordt.
En daarna ............ lief ligt weer helemaal ontspannen te pitten op de bank. Tja dat krijg je als je de dag met de nacht omwisselt, en ik zit weer heerlijk ontspannen mijn blogje te tikken.


2 opmerkingen:

  1. De keren dat H wat mankeerde zag ik wel dat hij niet echt ziek was maar zich gewoon te druk om alles maakte. En daar helpen geruststellende woorden ook niet echt want natuurlijk heb jij dan helemaal ongelijk want jij weet niet wat hij voelt. 😁.
    Ach ja zo gaat dat

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.